galeria Summer bag for autumn / Letnia torba na jesień

Hello Dears! I’ve decided today to mobilize and create a blog post. My absence on the Happy Forms blog is effect of that I want so much to find time for everything: time for a child, time for husband, time for the home, time for crochet and many, many other things. More of everything what happens in my colorful world you will find on my account on Instagram account HERE.

Witajcie Kochani! Postanowiłam się dzisiaj zmobilizować i w końcu stworzyć post blogowy. Moja bardzo nieintensywna obecność na blogu wynika głównie z tego, że tak bardzo chcę znaleźć czas na wszystko: czas dla dziecka, czas dla męża, czas dla domu, czas dla szydełka i jeszcze wielu, wielu innych rzeczy, o których nie będę Was zanudzała, że jak się okazuje brakuje mi tego czasu dla bloga. Więcej tego wszystkiego co się u mnie dzieje znajdziecie na moim koncie na Instagramie TUTAJ, bo przecież telefon zawsze jest pod ręką i jakoś tak mniej mojego zaangażowania to medium wymaga.

IMG_20160825_113645

Some time ago, in July I started knitting a colorful bag. I dreamed obut a colorful bag for summer. Many of the things have made that bag was completed in September but it was still summer;)

Pamiętacie może jak jakiś czas temu, w lipcu chyba zaczęłam dziergać kolorową torbę? Marzyła mi się taka szalenie kolorowa na letnie zakupy. Potem sprawy potoczyły się jakoś tak błyskawicznie, sierpień miałam praktycznie wyjęty z życia ( październik też taki będzie ;)) a potem narodziło się sporo innych pomysłów, jeden duży niedokończony projekt upomniał się o siebie i tak wyszło, że torba została ukończona we wrześniu dopiero, ale jeszcze było lato 😉

 

When the bag was almost ready, I thought that I  could add to it a different, original and unexpected detail. And then I came up with flowers made from old curtains.

Kiedy torba już była praktycznie wydziergana pomyślałam sobie, że można by do niej dodać jakiś inny, oryginalny i nieoczekiwany element. I wtedy wymyśliłam kwiatki wykonane ze starej firanki. Pozostawała jeszcze kwestia odpowiedniego umieszczenia ich na torbie. Było pomysłów wiele, kwiatków miało być cztery, ale ostatecznie zostały dwa.

 

img_20160908_122653

There is so many different things that I would like to show you, so mamy patterns, which I would like to share with you and so many changes in our apartment, so many treasures from flea marketsI do not promise that from now on I will be here regularly but all the time I think about you and about my little blog world. I have hot kissess for you my Dears and I hope that it will be enough of this heat to the next entry 🙂

Jest jeszcze tyle różnych rzeczy, które chciałabym Wam pokazać, tyle wzorów, którymi chciałabym się z Wami podzielić i tyle ciągłych zmian w mieszkaniu, tyle skarbów z targów staroci… Nie obiecuję, że od teraz będę tutaj regularnie zaglądała i pisała, ale wiedzcie, że cały czas o Was pamiętam a blogowe sumienie cały czas podszeptuje do ucha, że mogłabym się wziąć w garść… 🙂 Całuję Was gorąco Kochani! Mam nadzieję, że starczy tego gorąca do następnego wpisu 🙂

 

 

 

 

 

Skomentuj

