galeria Pierwszy szydełkowy kardigan i schemat na motyw / Bunch flower square pattern and first crochet cardigan.

Witajcie Kochani po bardzo długiej przerwie, spowodowanej różnymi zawirowaniami. Ostatnio cały swój czas muszę poświęcić synkowi, który potrzebuje dużo wsparcia i uwagi. Mam nadzieję, że teraz uda mi się wygospodarować trochę więcej czasu dla Was i dla bloga. Nie spodziewajcie się jednak wylewnych postów. Będą to raczej posty treściwe w zdjęcia i mam nadzieję schematy szydełkowe. Postaram się także od czasu do czasu pokazać Wam jak mieszkam i jak ciągle zmieniam i dekoruję moje mieszkanie.

Dzisiaj mam dla Was schemat motywu, który wykorzystałam, aby wykonać swój pierwszy szydełkowy kardigan. Zapraszam więc do oglądania i korzystania.

Na początek schemat. Motyw nazwałam po angielsku BUNCH FLOWER SQUARE.

 

 

 

buch flower square 2

Postaram się także znaleźć chwilę, aby opisać w jaki sposób wykonać szydełkowy kardigan z szydełkowych kwadratów, bo jest to naprawdę bardzo prosta sprawa nawet dla kogoś, kto opanował podstawy szydełkowania.

Pozdrawiam Was ciepło!

Ewela

 

Skomentuj

